Page List

BLACK AND SILVER PACK-DARIPADA LAND ROVER (9 FOTO)

Land Rover adalah jenama kenderaan pacuan empat roda yang ikonik dari syarikat pengeluar kereta 'Jaguar Land Rover' yang berasal dari british. Land Rover adalah kenderaan pacuan empat roda kedua tertua di dunia selepas Jeep.

syarikat Land rover akan mempamerkan produk terbaru mereka 'Land Rover Defender XS- black and silver pack' di Geneva Auto Show 2014. Defender XS terdapat dalam dua pilihan, 'Black Pack' dengan kemasan warna 'hitam Santorini' digunakan untuk bumbung, sekeliling gril, sekeliling lampu depan, gerbang tayar, rim, bonet, dashboard dan beberapa tempat lain. Bagi 'Silver Pack' pula, kemasan warna 'silver' digunakan untuk bezakan bumbung , gril dan sekeliling , sekeliling lampu depan, dashboard dan beberapa tempat lainnya. Kekemasan lain termasuklah tempat duduk dengan balutan kulit dan privacy glass.

'Defender XS black and silver pack' ini di pacu oleh enjin diesel 2.2 liter yang menghasilkan 360nm torque dan rpm dari serendah 2200rpm sehingga lebih 4350rpm bagi menghasilkan kuasa kilasan untuk persekitaran kerja yang sukar.

Bagi pengemar-pengemar Land Rover, silalah buat tempahan untuk kenderaan yang Cool ini.

No comments:

Post a Comment